Kentucky Threatens To Sue, Sun-Times Removes Anthony Davis Article

So, remember that Chicago-Sun Times article Wednesday morning that implied Kentucky paid Anthony Davis $200,000 to commit to the Wildcats next year?  Smartly, the Sun-Times removed that rumor from the article.  Unfortunately, Kentucky noticed before they had a chance to.  And now the University is threatening to sue the paper if the entire article isn't removed and replaced with a retraction (Read the legal response PDF here).

↵

As of 12:30pm EST, the article does seem to be completely taken down though a photo to it remains on the main page.  We'll see if the retraction follows...

X
Log In Sign Up

forgot?
Log In Sign Up

Forgot password?

We'll email you a reset link.

If you signed up using a 3rd party account like Facebook or Twitter, please login with it instead.

Forgot password?

Try another email?

Almost done,

Join SBNation.com

You must be a member of SBNation.com to participate.

We have our own Community Guidelines at SBNation.com. You should read them.

Join SBNation.com

You must be a member of SBNation.com to participate.

We have our own Community Guidelines at SBNation.com. You should read them.

Spinner

Authenticating

Great!

Choose an available username to complete sign up.

In order to provide our users with a better overall experience, we ask for more information from Facebook when using it to login so that we can learn more about our audience and provide you with the best possible experience. We do not store specific user data and the sharing of it is not required to login with Facebook.