Joe_montanna

Aiken_Drum

  • joined Dec 23, 2009
  • last login Apr 22, 2014
  • posts 344
  • comments 15497

A Fan Of...

  • NFL Kansas City Chiefs
  • NCAAF Missouri Tigers
Recent Activity
:)
Commented on What went wrong for the Kansas City Chiefs, and how it can be fixed on Apr 15 2014, 11:41p
I mean it.
Commented on What went wrong for the Kansas City Chiefs, and how it can be fixed on Apr 15 2014, 10:04p
Fantastic article.
Commented on What went wrong for the Kansas City Chiefs, and how it can be fixed on Apr 14 2014, 9:37p - 1 reply
What I took from the story
Commented on 3 months later, Bowe says he wasn't being profiled on Apr 13 2014, 11:51a
I knew there was a reason.
Commented on 3 months later, Bowe says he wasn't being profiled on Apr 13 2014, 11:47a
Funny how my website gets so many hits.
Commented on Jeremiah Trotter tells all on Apr 12 2014, 10:15p
Great question.
Commented on Jeremiah Trotter tells all on Apr 12 2014, 10:14p
Meh.
Commented on Jeremiah Trotter tells all on Apr 11 2014, 10:37p - 1 reply
That is correct.
Commented on Jeremiah Trotter tells all on Apr 11 2014, 10:36p - 1 reply
I'm glad you know what I said.
Commented on Just A Little Something To Consider on Apr 10 2014, 9:50p
Let what go Stagdsp?
Commented on Jeremiah Trotter tells all on Apr 10 2014, 7:30p - 1 reply
So Trotters opinion is no longer valid because he hasn't played since 2009 and this article is over a year old?
Commented on Jeremiah Trotter tells all on Apr 10 2014, 7:28p
Don't you think last year's finish
Commented on Jeremiah Trotter tells all on Apr 9 2014, 10:41p - 1 reply
I am extremely sorry if I pissed you off.
Commented on Just A Little Something To Consider on Apr 9 2014, 10:19p
Jeremiah Trotter tells all
Posted on Apr 9 2014, 10:17p
Is that what I said?
Commented on Just A Little Something To Consider on Apr 9 2014, 10:14p - 1 reply
I have a feeling that
Commented on Just A Little Something To Consider on Apr 9 2014, 10:13p
why?
Commented on Just A Little Something To Consider on Apr 9 2014, 10:12p - 1 reply
It is my unhearalded opinion
Commented on Just A Little Something To Consider on Apr 8 2014, 10:44p - 2 replies
Sorry Ups.
Commented on Just A Little Something To Consider on Apr 8 2014, 8:30p - 1 reply
Me too brother.
Commented on Just A Little Something To Consider on Apr 8 2014, 8:29p
Proven winner?
Commented on Chiefs free agency 2014: Cheers and Jeers on Apr 7 2014, 11:20p
Just A Little Something To Consider
Posted on Apr 7 2014, 11:10p
Yes,
Commented on Chiefs free agency 2014: Cheers and Jeers on Apr 6 2014, 10:22p
Last year was win now.
Commented on Chiefs free agency 2014: Cheers and Jeers on Apr 1 2014, 7:50p - 1 reply
As long as it's gettting blown up
Commented on Chiefs free agency 2014: Cheers and Jeers on Apr 1 2014, 7:48p - 1 reply
Not sure.
Commented on Chiefs free agency 2014: Cheers and Jeers on Apr 1 2014, 7:42p
I love it when you guys can't keep your sports straight.
Commented on Chiefs free agency 2014: Cheers and Jeers on Mar 31 2014, 10:11p - 2 replies
Awesome.
Commented on Tim Grunhard on KC Chiefs o-line: 'Big trouble, big trouble' on Mar 31 2014, 10:09p
92FS?
Commented on Chiefs free agency 2014: Cheers and Jeers on Mar 31 2014, 10:02p - 1 reply
This is about attitude
Commented on How long will Dwayne Bowe be a Kansas City Chief? on Mar 31 2014, 10:00p
Cheers: One year closer to getting rid of Andy Reid.
Commented on Chiefs free agency 2014: Cheers and Jeers on Mar 31 2014, 9:58p - 2 replies
Thanks Mills
Commented on Chiefs free agency 2014: Cheers and Jeers on Mar 31 2014, 9:58p - 1 reply
The question now
Commented on How long will Dwayne Bowe be a Kansas City Chief? on Mar 30 2014, 7:33p - 1 reply
Better than a half wit!
Commented on OH YEAH! The Koolaid man strikes!!! on Mar 30 2014, 7:27p
Donovan McNabb was
Commented on OH YEAH! The Koolaid man strikes!!! on Mar 30 2014, 1:50p
Ok,
Commented on OH YEAH! The Koolaid man strikes!!! on Mar 30 2014, 1:49p
You are incorrect sir.
Commented on OH YEAH! The Koolaid man strikes!!! on Mar 30 2014, 1:48p
Yep
Commented on OH YEAH! The Koolaid man strikes!!! on Mar 30 2014, 1:47p
Meh.
Commented on Moving on: DeSean Jackson isn't coming to the Kansas City Chiefs on Mar 30 2014, 1:45p
Meh
Commented on NFL Draft 2014: Georgia QB Aaron Murray draws interest from Chiefs, others on Mar 26 2014, 9:44p
Yeah you are right.
Commented on OH YEAH! The Koolaid man strikes!!! on Mar 26 2014, 9:37p - 2 replies
About Todd Haley
Commented on OH YEAH! The Koolaid man strikes!!! on Mar 26 2014, 9:34p - 1 reply
Turned them around?
Commented on OH YEAH! The Koolaid man strikes!!! on Mar 26 2014, 9:31p
True
Commented on Grading John Dorsey in the Kansas City Chiefs free agency on Mar 26 2014, 9:28p
This shows you the brilliance of what Andy learned in Philly
Commented on Grading John Dorsey in the Kansas City Chiefs free agency on Mar 25 2014, 10:42p - 1 reply
OH YEAH! The Koolaid man strikes!!!
Posted on Mar 25 2014, 10:35p
Cheap shot on Belcher
Commented on Kansas City Chiefs March 2014 approval poll: Clark Hunt on Mar 25 2014, 10:23p
Not a one of'em
Commented on NFL Draft 2014: Georgia QB Aaron Murray draws interest from Chiefs, others on Mar 25 2014, 10:18p
WHAT? Here's a kiss
Commented on Third Shift open thread 3/24 on Mar 24 2014, 11:15p - 1 reply
I guess it's my turn Chucky
Commented on Third Shift open thread 3/24 on Mar 24 2014, 11:12p - 1 reply
Go get some shut eye dude.
Commented on Third Shift open thread 3/24 on Mar 24 2014, 11:11p
Nice choice
Commented on Third Shift open thread 3/24 on Mar 24 2014, 11:06p
Oh yeah?
Commented on Third Shift open thread 3/24 on Mar 24 2014, 11:00p - 2 replies
Why it always gotta be some crippled up
Commented on NFL Draft 2014: Georgia QB Aaron Murray draws interest from Chiefs, others on Mar 24 2014, 10:52p - 3 replies
Who says we're not back in those days?
Commented on Kansas City Chiefs March 2014 approval poll: Clark Hunt on Mar 24 2014, 10:04p - 3 replies
for Do not approve
Voted on Mar 24 2014, 10:03p
...and since he spent
Commented on Arrowheadlines: Kansas City Chiefs News 3/23 on Mar 23 2014, 10:33p
Reid had control until the year before he got canned.
Commented on Breaking down the NFL Draft history of Andy Reid and John Dorsey on Mar 23 2014, 10:29p
Blog Memberships
    • JoinedDec 23, 2009
    • FanPosts124
    • FanShots188
    • Comments15371
    • JoinedApr 19, 2010
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments45
    • JoinedJun 13, 2010
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments45
    • JoinedJun 15, 2010
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments7
    • JoinedSep 25, 2010
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments4
    • JoinedSep 27, 2010
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments1
    • JoinedFeb 9, 2011
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments7
    • JoinedJul 13, 2011
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments7
    • JoinedSep 9, 2011
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments0
    • JoinedSep 12, 2011
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments0
    • JoinedDec 8, 2011
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments3
    • JoinedMar 15, 2013
    • FanPosts0
    • FanShots1
    • Comments2
    • JoinedJun 19, 2013
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments4
    • JoinedJul 31, 2013
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments0
    • JoinedAug 14, 2013
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments1
    • JoinedSep 9, 2013
    • FanPosts0
    • FanShots0
    • Comments0
X
Log In Sign Up

forgot?
Log In Sign Up

Forgot password?

We'll email you a reset link.

If you signed up using a 3rd party account like Facebook or Twitter, please login with it instead.

Forgot password?

Try another email?

Almost done,

Join SBNation.com

You must be a member of SBNation.com to participate.

We have our own Community Guidelines at SBNation.com. You should read them.

Join SBNation.com

You must be a member of SBNation.com to participate.

We have our own Community Guidelines at SBNation.com. You should read them.

Spinner.vc97ec6e

Authenticating

Great!

Choose an available username to complete sign up.

In order to provide our users with a better overall experience, we ask for more information from Facebook when using it to login so that we can learn more about our audience and provide you with the best possible experience. We do not store specific user data and the sharing of it is not required to login with Facebook.